Acuvue Rzeczy, które widzę - Tofu Media
loading
Acuvue<br> Rzeczy, które widzę

Acuvue
Rzeczy, które widzę

Klient Acuvue

Data 2020

Kategoria Film promocyjny

Razem z Krzysztofem Gonciarzem stworzyliśmy film na potrzeby kampanii reklamowej  progresywnych soczewek kontaktowych Acuvue Oasys (Johnson & Johnson). Materiały są częścią kampanii „Wyostrz ciekawość” koordynowanej przez agencję Isobar Polska.

Film Krzysztofa Gonciarza “Rzeczy, które widzę” został zrealizowany w Japonii w technologii 6K. Krzysztof, za pomocą poruszających filmowych ujęć zaprezentował widzom unikalny sposób patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Wybór lokacji – od Hokkaido, po Kiusiu – został dokonany we współpracy z naszym japońskim zespołem, a doświadczenie w logistyce w Japonii umożliwiło realizację projektu w jedynie 5 dni zdjęciowych.

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w ustawieniach plików cookies. Odwiedzając naszą stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.